نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران

۱۲۷ بازديد

ما در سایت پایا مدیکال انتخاب این تجهیزات و مواد لابراتوار را برای دندانپزشکان و دندانسازان آسان نموده ایم. این تولیدات، هم شامل قطعات دندانمانند و هم شامل قطعات درمانی میشود. دندانسازهایی که در لابراتوارهای دندانسازی فعالیت می کنند را می توان یک عضو از تیم دندانپزشکی محسوب کرد که با همکاری یکدیگر به اصلاح دندانهای آسیبدیده و یا بازسازی دندانهای ازدسترفته میپردازند.نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی دندانپزشکان قالب را پس از ضدعفونی به لابراتوار ارسال می کنند و دندانساز با توجه به طرح درمان، پروتز مورد نظر را می سازند. روتز برای بیماراتی که تمام دندان هایشان را از دست داده اند که همان دندان مصنوعی است. پروتز های متحرک جزئی یا پل های ثابت برای بیمارانی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند. تاج هایی که دندان را می پوشانند و برای بازگرداندن اندازه و شکل اصلی آن طراحی شده اند. روکش هایی که زیبایی و عملکرد بیمار را افزایش می دهند. وسایل و آتل های ارتودنسی که برای کمک به صاف نگه داشتن و محافظت از دندان ها استفاده می شود. در لابراتوار دندانپزشکی از چه مواد و تجهیزاتی استفاده کنیم؟ برای تکنسین های دندانپزشکی علاوه بر عملکرد، جذاب بودن پروتز جایگزین کننده دندان نیز اهمیت ویژه ای دارد. آنها از مواد و تجهیزات دندانپزشکی متنوعی در کارشان استفاده می کنند. تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع موادی که برای لابراتوار نیاز می شود به موارد متفاوتی بستگی دارد. اولین نکته هنگام انتخاب یک ماده دندانی این است که آیا این ماده برای نوع ترمیم و مراحل ساختی که می خواهید استفاده کنید ساخته شده است یا خیر. نکته دوم بعد از سرمایه گذاری در ماده، تجهیزات لازم برای استفاده از مواد می باشد که در بیشتر موارد هنگام تجهیز لابراتوار خریداری می شود. ما تمام محصولات مورد نیاز در لابراتوار را به تفکیک مواد و تجهیزات، با برند های معروف دنیا در سایت پایا مدیکال به شما معرفی می کنیم.

  • ترمیمی زیبایی
  • خسارتهای هنگام باز و بسته کردن
  • X-rays rvg اشعه ایکس آر وی جی
  • ارائه سرویس به موقع
  • دستگاه های بخار بیهوشی
  • اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم
  • آموزش الکترونیک مدارات دیجیتال و مدارات صنعتی
  • ادارات فرهنگی

جی پلاس؛ وزارت بهداشت، در واکنش به انتقادات برخی از انجمنهای علمی گروه پزشکی در ارتباط با حفظ جنین های سالم، پاسخ مشروحی ارائه داد. طبق اصول سیاست گذاری سلامت و مدیریت خدمات سلامت، تصمیم گیری در خصوص هر برنامه غربالگری سلامت یک تصمیم گیری صرفاً پزشکی نیست و اگر به درستی اجرا نشود، ظرفیت ایجاد فقر و نابرابری را در جوامع مختلف خواهد داشت. یک وجه در سطح تصمیم گیری برای هر فرد، تکنیکی، فنی و عمدتاً مرتبط با تخصصهای بالینی است که به «عملکرد تست» معروف است. به بیان دیگر به دلیل مقدورات و محدودیتهای اجرایی و زیست بومی، لزوماً در دنیا، بین حوزههای تکنیکی و سیاست گذاری، تطابق کامل وجود ندارد. اولاً دستورالعمل غربالگری سندرم داون از نقطه صفر نگاشته نشده و قالب اصلی و کلیت محتوای فنی آن، در سالهای گذشته، مطابق با نظرات علمی گروههای تخصصی مربوطه تدوین شده است. ثانیاً وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در راستای اجرای تکلیف قانونی خود، طی جلسات مکرر در معاونت بهداشت با حضور دهها نفر از متخصصین زنان و زایمان، پریناتولوژی، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی و…

ایمپلنت دندان قبل یا بعد از ارتودنسی ؟ عمل کاشت وقتی که بدرستی انجام شود، بعد از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی همانند دندان اصلی برای شخصی که عمل کاشت بر روی او انجام شده است خواهد بود. اما بعضی افراد که دچار عارضه به هم ریختگی دندان ها یا بدشکلی فک هستند، برایشان این ابهام وجود دارد که انجام کاشت و جراحی دندان را قبل از ارتودنسی انجام دهند یا به بعد از انجام آن موکول کنند؟ دلایل کاشت دندان بعد از انجام ارتودنسی چیست؟ بنا به دلایلی که در ادامه به آن ها اشاره می شود، اکثرا عمل کاشت به پس از انجام ارتودنسی و رفع ایرادات مربوط به شکل ظاهری فک و دندان ها انجام می شود. از آنجاییکه فیکسچر ایمپلنت به جای ریشه دندان در استخوان فک ثابت می شود،تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران امکان جا به جایی به ایمپلنت را نخواهد داد و ممکن است از حرکت سایر دندان های کناری هم جلوگیری کند.

همچنین در مقابل پاشیدن آب تا حد مناسبی مقاوم باشد .چراغ یونیت ها معمولا دارای ولتاژ DC بوده و دارای کلید خاموش و روشن و کلید تغییر شدت نور می باشد. همچنین ترانس کاهنده ولتاژ آن از قسمتهای دیگر یونیت مجزا می باشد(بعلت توان مصرفی بالای چراغ) .کنترل چراغ یونیت توسط دکمه هایی که بر روی میز پزشک و دستیار قرار دارد نیز میسر است . معمولا از جنس های چینی , سنگی , پلاستیکی و … بوده و یک دوش آب لیوان نیز به آن متصل است که مقدار آب مورد نیاز جهت شست و شوی دهان بیمار پس از جراحی را تامین می کند . آب کراشوار می تواند مستقیم از آب شیر تغذیه شود و هم می تواند از طریق منبع ذخیره آب تامین شود . در دستگاه های یونیت جدید می توان از آب گرم نیز در کراشوار استفاده نمود . در دستگاه های دارای حافظه می توانیم مقدار آبی را که از دوش آب لیوان می ریزد و همچنین مدت زمان ریزش آب را نیز برنامه ریزی و تعیین نماییم .

در آینده در مورد ارگونومی توضیحات کامل توسط دنت آنلاین ارائه خواهد شد. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم تکنیک هایست که یک یونیت دندانپزشکی برای بهتر شدن کنترل عفونت به دندانپزشک ارائه میدهد. یونیت باید علاوه بر رعایت استانداردهایی که گفته شد از کیفیت مناسب و تداوم کاری خوبی برخوردار باشد. بدیهی است در صورتی که یونیت تداوم کاری خوبی نداشته باشد در مرحله اول باعث آزردگی خاطر پزشک، سپس بیمار و در نهایت ضررهایی اقتصادی خواهد شد. همانطور که در ابتدا اشاره شد اولین چیزی که پس از ورود به مطب توسط مریض دیده شده و مورد توجه قرار خواهد گرفت یونیت و صندلی دندانپزشکی است. علاوه بر آن زیبایی یونیت حس آرامش و اعتماد به نفس و رضایت را در پزشک تقویت خواهد کرد که بسیار در کیفیت کار پزشک و روند درمان تاثیر گذار خواهد بود. امکانات و آپشن هایی که یک یونیت دندانپزشکی در اختیار شما قرار میدهد را در نظر بگیرید. هم اکنون امکانات متنوعی بر روی یک یونیت دندانپزشکی در اختیار شما قرار میگیرد و در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید حداکثر امکانات را روی یونیت خود داشته باشید.

بزاق کش خون و بزاق و سایر ترشحات داخل دهان بیمار را از دهان بیمار بیرون میکشد که عموما نسبت به ساکشن جراحی از قدرت مکش ضعیف تری برخوردار است. پایه یونیت دندانپزشکی چگونه است ؟ پایه یونیت دندانپزشکی و تمام قطعات آن روی یک بازوی افقی نصب میشوند.استحکام مکانیکی بازو و جایگاه آن به گونه ای محاسبه و ساخته شده است که سیستم, متعادل و بدون لرزش و همچنین با حداقل وزن و فشار ممکن در محل خود استقرار داشته باشد. واردات یونیت دندانپزشکی از چه کشور هایی انجام می شود؟ با اینکه امروزه بسیاری از کشور ها در زمینه تولید این وسیله فعالیت می کنند ولی اغلب واردات یونیت دندانپزشکی بیشتر از کشورهای اروپایی انجام می شود و این واردات به سبب نیاز کشور متفاوت می باشد. پس از انجام و خرید این محصول نوبت به ترخیص آن از گمرک می رسد. ترخیص یونیت های دندانپزشکی با تعرفه و ضوابط متفاوتی انجام می شود و دانستن قوانین و ضوابط ترخیص از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا اگر در زمینه ترخیص این دسته از محصولات اطلاعات کافی در دسترس ندارید می توانید کار ترخیص کالا را به افراد حرفه ای بنام ترخیص کار بسپارید. ترخیص کار فردی است که به نمایندگی از صاحب بار در گمرک کار ترخیص کالا را در زمان بسیار مناسب انجام می دهد.

شایان ذکر است جهت جلوگیری از نوسان برق و عدم آسیب رسی به برد های الکترونیکی یونیت صندلی، بهتر است از نوسان گیر (استبلایزر) در مسیر برق ورودی یونیت صندلی استفاده کنیم. اولین بخش از تجهیزات تابلت یونیت صندلی، پوآر آب و هوا میباشد. پوآر یک وسیله کاربردی در معالجات دندانپزشکی است. این قطعه دارای دو سوییچ است، یک سوییچ برای انتشار آب و دیگری برای انتشار هوا میباشد. درصورتی که هردو سوییچ را با هم فشار دهیم، آب و هوا با هم ترکیب میشود و محصول خروجی مه پاش میباشد. از پوآر جهت شستشو، مرطوب کردن و خشک کردن داخل دهان استفاده میشود. بر روی تابلت 2 الی 4 شلنگ دیگر فارغ از پوآر قرار میگیرد. ممکن است یونیت صندلی شما دارای دستگاه جرمگیر (کویترون) نیز باشد که یکی از شلنگ ها به قلم کویترون متصل شده است. بخش اساسی و حائز اهمیت تابلت اصلی دستگاه، شلنگ های متصل شونده به هندپیس های درمانی هستند. هندپیس ها واحد های مجزایی هستند که برای تراش کاری و برساژ دندان استفاده میشوند مانند توربین، ایر موتور و آنگل ها.

برای این کار از ست جراحی لثه Tissue Pliers - Adson استفاده می شود. یک ست جراحی لثه پر کاربرد برای متخصص های جراحی لثه می باشد. زمانی که بیمار نیاز به کاشت ایمپلنت دندان پیدا می کند با کمک این وسیله پیچ بر روی ایمپلنت قرار می گیرد. نه تنها قیمت و هزینه جراحی لثه با لیزر بلکه دیگر هزینه ها از قبیل کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان، لمینت دندان، هزینه عصب کشی دندان و کشیدن دندان عقل بسته به شرایط بیمار و تخصص دندانپزشک متفاوت می باشد. اما در مجموع هزینه جراحی لثه به آزمایش های تشخیصی انجام شده، پاکسازی و برداشتن بافت مرده، ترمیم لثه، استفاده از انواع ست جراحی لثه و دیگر موارد بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر از هزینه جراحی لثه می توانید با شماره های کلینیک تماس حاصل فرمایید. چگونه می توان ست جراحی لثه تهیه کرد؟ آن دسته از پزشکان و عزیزانی که قصد دارند برای کلینیک و یا مطب خود ست جراحی لثه تهیه کنند،قیمت تجهیزات ایمپلنت می توانند این تجهیزات را از فروشگاه های تجهیزات پزشکی تهیه نمایند. البته راه دیگری برای تهیه ست جراحی لثه نیز وحود دارد که بسیار آسان و ایده آل است. این روش مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و تهیه ست جراحی لثه مورد نظر است.

راه اندازی هندپیس ها ممکن است از طریق سیستم راه انداز پنوماتیک، تسمه ای یا الکتریکی صورت گیرد. هندپیس های سرعت پایین: این قطعه دارای سرعت چرخش کمی می باشد و سرعت آن از طریق دسته هندپیس کم نمی شود معمولا سرعت آن نزدیک به 20.000 rpm می باشد. هند پیس های سرعت بالا: این قطعات با سرعت های بالا تر از 100,000 rpm می چرخند. در قسمت سری این قطعات توربین قرار می گیرد. رابط ها: رابط ها، آب و هوا مورد نیاز برای هند پیس ها را انتقال می دهند. بطور کلی این رابط ها می توانند دو، سه یا چهار مسیر داشته باشند. ،(3) مسیر سوم برای آب و (4) مسیر چهارم برای تخلیه هوا. برخی اوقات ممکن است رابط های پنج مسیره نیز دیده شوند که مسیر پنجم مربوط به فیبر های نوری می باشد. انواع جدید هندپیس ها، با شش پین نیز موجود می باشند که اتصال الکتریکی برای لامپ فیبر نوری را فراهم می آورند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.