نوت بوک لپ تاپ و قیمت لب تاپ دل دست دوم

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

نوت بوک لپ تاپ و قیمت لب تاپ دل دست دوم

۲۴۹ بازديد

خب می رسیم به یکی از مهم ترین بخش های لپ تاپ یعنی تاچ پد. اگه این قطعه مشکلی داشته باشه، شما نمیتونین به راحتی با دستگاه کار کنین و نیاز به موس خواهید داشت. بنابراین قبل از خرید لپ تاپ دست دوم ، با چند کلیک راست و چپ، اطمینان پیدا کنین که تاچ پد به درستی کار میکنه. بررسی مادربرد یکی از مهم ترین معیار ها در خرید لپ تاپ کار کرده هست که باید به صورت ویژه بهش توجه کنین.نوت بوک لپ تاپ البته این مورد چندان راحت نیست و برای انجام دادنش، باید از یک متخصص کمک بگیرین. همکارای ما در بخش تعمیرات نمایندگی مجاز asus مرکز سخت افزار ایران، میتونن در این زمینه بهتون کمک کنن. کیبورد یکی از کاربردی ترین قطعات لپ تاپ به شمار میره. در صورت خرابی این قطعه، کار کردن با دستگاه بسیار مشکل میشه. پیش از خرید لپ تاپ دست دوم ، یک فایل word رو باز و همه کلیدهای کیبورد رو امتحان کنین. در صورت وجود مشکل، حتما اونو برطرف کنین بعد لپ تاپ کار کرده مورد نظرتون رو بخرین.

  1. شارژدهی باتری میتوانست بهتر باشد
  2. سری G: پردازندههایی که دارای گرافیک مجمع هستند
  3. درگاه USB-C ندارد
  4. HP Elite X2 G4
  5. باتری: 96WHrs, 3S2P, 6-cell Li-ion

به طور کلی باید گفت که طراحی این لپ تاپ بسیار عالی و بی عیب و نقص است. Dell inspiron 5423 همچنین از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت نیز برخوردار است. که باعث می شود کاربران از تماشای فیلم های مورد علاقه خود با این صفحه نمایش لذت فراوانی ببرند. کیفیت این صفحه نمایش 15.6 اینچی بسیار عالی است. و زوایای دید بسیار خوبی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. نورپردازی در حد ایده آلی قرار دارد. و هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. پردازنده Dell inspiron 5423، پردازنده نسل سومی Core i5 3317U که جز بهترین ها است. و قدرت بسیار بالایی دارد. این پردازنده کارایی بسیار عالی دارد. به گونه ای که کاربر در هنگام اجرا برنامه های سنگین به قدرت آن پی خواهد برد. Dell را همیشه باید جز آن دسته از کمپانی هایی دانست که پردازنده های بسیارخوب و قدرتمندی برای لپ تاپ هایش استفاده می کند.

  • حافظه داخلی: 64GB eMMC - 128GB SSD
  • قدرت پردازشی
  • رم: 16GB DDR4 3200MHZ
  • پردازنده: Intel Core i7-8850H
  • سایز مناسب لپ تاپ
  • صفحه نمایش حاشیههای زیادی دارد
  • تا 8 ساعت شارژدهی باتری
  • سری پردازنده: Ryzen 9

شما میتوانید جهت استعلام قیمت و خرید لپ تاپ ایسوس با کسرا پارسه در تماس باشید. برندهای مختلفی در سراسر جهان در تولید انواع لپتاپ باکیفیت باهم رقابت دارند که در فروشگاه اینترنتی کسرا پارسه سه برند معتبر عرضه میشود. لپ تاپهای ایسوس با کیفیت و ارزانتر از سایر برندها هستند. قیمت لپ تاپ ایسوس در مدلهای گیمینگ یا حرفه ای بسیار مقرون به صرفه است. زیرا تولید داخلی مادربرد توسط ایسوس انجام میشود. ایسوس در لپ تاپهای خود نوآوری چشمگیری را بههمراه داشته است و توانست لپ تاپ Fx506 را با سخت افزار قوی روانه بازار کند که میتواند برای کارکردهای مختلف کاربران مناسب باشد. این برند نوت بوکهای ارزان قیمتی نیز به بازار عرضه کرده و عزت و احترام نام ایسوس همواره در طول این سالها برقرار بوده است. اگر بهدنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید، میتوانید چندین مورد مناسب از برند ایسوس پیدا کنید.قیمت لب تاپ دل دست دوم لپ تاپ ایسر با بدنه آلومینیومی و فرم کاربر پسند شناخته شده است.

از بسیاری جهات، ThinkPad X1 Nano یک ThinkPad پیشرفته است. این یک شاسی مستحکم، کلیککنندههای مجزا، یک شاتر حریم خصوصی فیزیکی، یک TrackPoint قرمز رنگ در وسط صفحهکلید، و انواع ویژگیهای امنیتی و مدیریتی ویژه کسبوکار دارد. اما نانو خاص است زیرا سبکترین ThinkPad لنوو است. همچنین یکی از سبکترین لپتاپهایی است که تنها با 1.99 پوند میتوانید بخرید. برای به دست آوردن آن وزن شگفتانگیز، عملکرد را فدا نمیکنید: نانو بدون هیچ صدای فن یا گرمای قابلتوجهی با بارهای آزمایشی انجام شده سنگین سازگار بوده است. اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری قابل اعتماد هستید که در کیف شما جای گیرد، این لپ تاپ بهترین گزینه برای شما است. لنوو کروم بوک دوئت، لپتاپی کاملا اقتصادی که بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد. Lenovo’s Chromebook Duet ، یک لپتاپ قابل تبدیل عالی برای بچهها یا هر کسی است که یک درایور ثانویه قابل اعتماد برای مرور و بازی میخواهد.

این لپتاپ HP را هم در لیست لپتاپهای گیمینگ ارزان قیمت خودمان قرار دادیم. البته که سری Omen لپتاپهای گیمینگ شرکت HP عملکرد فوقالعادهای دارند و از پس هر کاری بر میآیند. ارزش این محصول زمانی بیشتر میشود که به قیمت آن توجه کنید. این لپتاپ Omen جدید شرکت HD نه تنها ظاهر جدید و جذابی دارد، بلکه با سخت افزار قدرتمندی راهی بازار شده است. تراشه AMD Ryzen 7 را روی این محصول مشاهده میکنید و پردازنده گرافیکی نسبتا قدرتمند GTX 1660 Ti هم روی آن قرار گرفته است. این محصول در اجرای بازیهای جدید عملکرد مناسبی دارد و از پس فعالیتهای سنگینتر هم برمیاید. شک نکنید که این محصول مناسب هر کاری خواهد بود. با خرید این لپتاپ عملکرد بسیار خوبی را شاهد خواهید بود که روی کمتر لپتاپی با این قیمت مشاهده میکنید. این لپتاپ از رم دوکاناله برخوردار است و از یک ترابایت حافظه SSD بهره میبرد.

  • فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD
  • درخواست کالا
  • تامین آسان قطعات و سخت افزار
  • نمایشگر: 12.5 اینچی لمسی
  • Asus VivoBook S15

در ادامه چند فاکتور مهم را به شما معرفی کرده و چند مورد هم برای نمونه بررسی خواهیم کرد. در هنگام خرید، علاوه بر قیمت لپ تاپ ایسر باید به چند نکته دیگر هم توجه کنید. ابتدا اجازه دهید که از همین مبحث قیمت شروع کرده و بررسی خودمان را به شما ارائه دهیم. اگر قصد دارید که لپ تاپی با کیفیت عملکردی بالا داشته باشید، باید به دنبال محصولی باشید که پردازنده آن حداقل Core i5 نسل پنج به بعد یا Core i3 نسل هفت به بعد باشد. در مورد حافظه جانبی و حافظه رم، باید بگوییم که ۸ گیگابایت رم همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در حال حاضر حداقل مشخصات مورد نیاز برای یک لپ تاپ معمولی است. از نظر کیفیت، صفحه نمایش خوب میتواند برای تماشای فیلمهای فول اچ دی مناسب بوده و حس رضایت را حتی هنگام بازی نیز به شما بدهد. بنابراین حتما صفحه نمایشی را انتخاب کنید که حداقل 1080p باشد. اگر یک گیمر یا تولید کننده محتوا هستید، باید به دنبال لپ تاپی باشید که از کارت گرافیک های مجزا بهره می برند.

  • سوکت و دکمه لپ تاپ - سوکت ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ
  • مجهز به لامپ UV
  • پردازنده گرافیکی : Intel HD Graphics
  • نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD مات

دو پورت USB Type-C در اختیار شما قرار گرفته و بازهم میتوانید از یک قلم جداگانه استفاده کنید. این محصول از نظر تراشه، تفاوت بزرگی با سرفیس پرو دارد و از ویندوز ۱۰ که بر پایه معماری آرم بنا شده است، استفاده میکند. اگر عمر باتری برای شما اهمیت بالایی دارد و میخواهید که از یک کامپیوتر مبتنی بر اینتل استفاده کنید، خرید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو ایکس برای شما مناسب خواهد بود.قیمت لپ تاپ دست دوم lenovo مایکروسافت برای سرفیس پرو ایکس، ۱۵ ساعت عمر باتری فراهم کرده است که تقریبا دو برابر سرفیس پرو ۷ است. این محصول اتصال خوبی را هم برای شما فراهم کرده و میتوانید از LTE در آن استفاده کنید. ویژگیهای استاندارد این اتصال هم فراهم شده و با با پرداخت قیمت لپ تاپ مایکروسافت پایینی میتوانید آن را تهیه کنید. در انتخاب برنامههای آن کمی محدودیت خواهید داشت که شرکت سازنده هنوز موفق به حل شدن آن نشده است.

چرا باید کارت گرافیک را تست کنیم؟ ممکن است این سوال برای تان پیش بیاید که چرا باید کارت گرافیک را تست کنیم و اصلا چه نیازی به بررسی سلامت این قطعه می باشد؟ عموما قطعات کامپیوتر بسیار حساس هستند و در صورت استفاده نادرست به راحتی دچار خرابی می شوند، این خرابی هم معمولا از نظر ظاهری مشخص نیست و تنها در عملکرد طولانی خودش را نشان می دهد. از طرفی ممکن است شما به تازگی یک کارت گرافیک یا لپ تاپ تهیه کرده باشید و قصد داشته باشید از عملکرد آن اطمینان کسب کنید. روش های افزایش سرعت کارت گرافیک؛ چگونه سرعت کارت گرافیک را بالا ببریم؟ نرم افزار FurMark یک نرم افزار کامل و جامع برای تست استرس گرفتن از کارت گرافیک است که توسط Geeks3D پشتیبانی می شود. Geeks3D یک سایت معتبر است که طیف وسیعی از نرم افزار های تست، مدیریت و مانیتور سخت افزار را توسعه می دهد. FurMark نیز یک نرم افزار استرس تست کم حجم اما کامل است که کارت گرافیک تان را بر پایه API گرافیکی OpenGL انجام می دهد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.