قيمت لپ تاپ استوك و راهنمای خرید لپ تاپ hp workstation

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

قيمت لپ تاپ استوك و راهنمای خرید لپ تاپ hp workstation

۱۸۸ بازديد
  1. حافظه: 128GB - 1TB SSD
  2. بدنه لپ تاپ
  3. آداپتور لپتاپ ایسر
  4. آسان برای ارتقا
  5. سری V
  6. افزایش رم و ارتقاء RAM
  7. طراحی کیبورد و تاچ پد مناسب

تکنولوژی محافظت در سری لپ تاپ های Tecra با در نظر گرفتن مجموعه ای از امکانات ویژه در نظر گرفته شده است که دیتا های سیستم را در برابر هر نوع واکنش حافظت می کند. با مانیتور کردن سیستم از سلامت سیستم مطلع می شود و با بررسی آلارم های به وجود آمده، قبل از به وجود آمدن مشکلات اساسی اقدام به حل آنها می نماید. همچنین با به کارگیری ویژگی های اضافه محاسبات را آسان و لذت بخش نموده است.قیمت لپ تاپ استوک به کارگیری پردازنده های ۸th gen Intel Core در این سری لپ تاپ ها که باعث بالا عمکرد این سیستم ها و همچنین سرعت آنها در مواقع نیاز شده است. وجود ساختارهایی که به هرچه بهتر شدن سیستم کمک می کند. این ویژگی ها در تمام مدل های این سری با سیستم عامل ویندوزجدید ۱۰ تعبیه شده است. طراحی Eco - Smart از ویژگی برجسته این مدل لپ تاپ دست دوم توشیبا می باشد.

  • صفحه کلید با عملکرد عالی
  • گامای اندازه گیری شده: 2.14 ؛
  • سخت افزار به کار رفته در Tecra A502018
  • کابل شارژ با کابل تعمیری
  • “powercfg/batteryreport” را تایپ کنید
  • Graphics: Intel UHD Graphics 620
  • تست قطعات سختافزاری

همچنین برای گیمرها بسیار مهم است که به طور دوره ای برنامه های نصب شده را بررسی و همچنین برنامه های ناخواسته را ریشه کن کنند. 3. صفحه نمایش یا نمایشگر لپ تاپ ها حتی لپ تاپ های مخصوص بازی دارای پوشش های شکننده ای هستند. بنابراین اگر از ماده شیمیایی یا مایع نامناسب استفاده می کنید نمایشگر می تواند برای همیشه آسیب ببیند. کاربران لپ تاپ های مخصوص بازی باید بهترین راه حل های توصیه شده برای تمیز کردن صفحه نمایش لپ تاپ را بدانند. استفاده زا مواد مناسب برای تمیزکاری صفحه نمایش به افزایش طول عمر لپ تاپ های گیمینگ کمک می کند. 4. هنگام نوشیدن یا غذا خوردن به لپ تاپ مخصوص بازی نزدیک نشوید. 5. برای مراقبت از لپ تاپ مخصوص بازی این که لپ تاپ به شارژر خود متصل باشد ایده خوبی نیست. باتری لپ تاپ فقط در صورت اتمام شارژ باتری یا در مواقع نیاز شارژدهی باید شارژ شود. انواع لپ تاپ ها دارای نمایشگر باتری هستند که قصد دارند کاربر را در مورد وضعیت باتری و همچنین زمان تعادل قبل از تمام شدن شارژ به روز کنند. این عمل نه تنها سلامت لپ تاپ بلکه باتری آن را نیز حفظ می کند. 6. همچنین از نصب دسته ای از برنامه های ضد ویروس در لپ تاپ مخصوص بازی خودداری کنید. برنامه های آنتی ویروس را نباید خودتان به صورتی دستی وارد لپ تاپ و آن را نصب کنید همچنین از نصب تعداد زیاد و مختلف آن خودداری نمایید. اگر در نظارت دما به زیر حداقل مقدار ایده آل می رسد نگران نباشید هرچه میکروچیپ سردتر باشد با کارایی بیشتری می تواند کار کند. هنگام دمیدن هوای فشرده در لپ تاپ همیشه مطمئن شوید که دستگاه خاموش است. برنامه های پیش زمینه می توانند باعث کاهش عملکرد شوند. قبل از بازی مطمئن شوید که هرگونه نرم افزار غیرضروری را که در حال اجرا هستند را بسته اید.

از ویژگی­ های آن می­توان به صفحه نمایش، بلندگو، صفحه کلید، پردازنده، وب کم، حافظه، میکروفون یا مودم یکپارچه برای اهداف ارتباطی اشاره کرد. با این حال، برخی از آخرین لپتاپها دارای صفحه نمایش لمسی و فن یکپارچه هستند. اگر در انتخاب برند لپ تاپ خود هم مردد هستید می توانید مقاله « کدام برند لپ تاپ بهتر است؟ » را مطالعه کنید. لپتاپ­ کاملاً شبیه به رایانه رومیزی و جمع و جور است. لپتاپها وزن سبکی دارند و میتوان آنها را به راحتی در هر مکانی حمل کرد، بنابراین میتوان از آنها در خانه، محل کار یا هر مکان به انتخاب خود استفاده کرد. آن­ ها به دلیل قابل حمل بودن برای استفاده افراد تجاری و دانشگاهی ایده آل هستند. وزن و اندازه صفحه نمایش دو تفاوت اصلی بین لپ تاپ­ ها و نوت بوک ­ها هستند. وزن یک لپتاپ تقریباً ۱.۸ الی ۳.۲ کیلوگرم است و اکثر آن­ها از صفحه نمایش­ های بین 10 تا 20 اینچ تشکیل شده­ اند.

همچنین یک بار دیگر پوشش فضای رنگ را بررسی کردیم و اکنون ۹۵٪ به جای ۸۳٪ فضای رنگ sRGB را با یک روش مقایسه بهینه اندازه گیری می کنیم. ZBook 15 G1 با نمایشگر DreamColor که رنگهای بسیار خوبی را ارائه می داد هنوز در دسترس بود اما دیگر گزینه ای برای سری های فعلی نیست. از رایانه خود جدا شوید. محدودیت های خلاقانه خود را با یک ایستگاه کاری قابل حمل قدرتمند کنار بزنید. خلاقیت خود را رها کنید و با HP ZBook 15 G2 یک لپ تاپ از نوع ایستگاه کاری که شما را در زمینه تولید محتوای دیجیتال و پردازش عددی بی نیاز نگاه می دارد، آشنا شوید. از پردازش و گرافیک قدرتمند گرفته تا رنگ ثابت متناسب با چاپ در طول پروژه های گرافیکی، ارتقاء پذیری ساده قطعات و اتصال چشمگیر و سریع به تیم شما برای انجام و همکاری با سرعت بالا، بهره ببرید. HP ZBook 15 G2 با ظاهری جدید یک تصویر حرفه ای را در دفتر کار، جلسات مشتریان و در جابجایی ها ایجاد می کند، با استفاده از یک شاسی قدرتتمند، با دوام، زیبا و محکم.

این روزها به لپ تاپ های لمسی موجود در بازار لقب هیبریدی داده شده است. لپ تاپی که بخوبی می تواند جایگزینی برای تبلت نیز باشد. اکثریت لپ تاپ های لمسی موجود در بازار سبک هستند و به راحتی قابل حمل می باشند این مدل لپ تاپ های لمسی تاشو با قلم ارائه شده و از فناوری هایی همچون لمس چند انگشتی نیز پشتیبانی می کنند. یکی از خصوصیت هایی که لپ تاپ های لمسی دارند این است که سازندگان این سبک لپ تاپ ها همیشه در صدد هستند تا قابلیت حمل را در این سبک لپ تاپ ها آسان کنند. علت این همه تلاش این است که کاربران در هر مکان و موقعیتی که هستند بدون هیچگونه مشکل و سختی بتوانند لپ تاپ خود را همراه داشته باشند. در ساخت لپ تاپ لمسی از پردازنده های بسیار قدرتمندی استفاده نمی شود اما این دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که لپ تاپ های مدل لمسی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند.

به عنوان مثال تصاویر به رنگ های زرد و آبی و سبز و سفید و سیاه ایجاد کنید. حال این تصاویر را در مانتیور مورد بررسی به نمایش بگذارید و به دقت به مانیتور نگاه کنید. در صورتی که نقطه ای از مانتیور در پشت زمینه ای که ایجاد کردیم به رنگ سیاه دیده شود آن نقطه پیکسل سوخته می باشد. تشخیص پیکسل سوخته نیاز به بررسی مانتیور در رنگهای مختلف دارد. ممکن است که شما یک پیکسل سوخته را در رنگ سفید مشاهده نکنید ولی در رنگ مشکی به وضوح قابل مشاهده باشد. منظور از Spot ،لپ تاپ hp workstation هاله یا خال های سفیدی در صفحه نمایش است. تصویر زیر گویای این مطب است. این نقاط سفید فقط در حالی قابل مشاهده هستند که تصویر زمینه لپ تاپ سفید رنگ و یا رنگ روشن داشته باشد. این عیب در لپ تاپ های قدیمی تر رایج تر است. در لپ تاپ های نسل اول که پردازنده آنها نسل یک باشد و در دو هسته ای به مراتب بیشتر.

  • Asus VivoBook S15
  • لپ تاپ لنوو وای 530
  • پردازنده: Intel Core I5 7200U (2.5 Ghz)
  • SSD 512GB
  • تست سلامت پورتهای لپ تاپ

لپتاپ ASUS TUF G17 دارای صفحه کلید با نور پس زمینه RGB بوده که امکان کار و بازی را در تاریکی فراهم میکند. تنها نقطه ضعف این لپتاپ وزن نسبتا زیاد آن اسیت. حمل یک لپتاپ ۲.۵۹ کیلوگرمی کمی سخت است. اگر به دنبال یک لپتاپ با پردازنده قدرتمند و ویژگیهای برجسته هستید، لپتاپ Lenovo Legion 5 یک انتخاب مناسب است. این لپتاپ دارای پردازنده AMD Ryzen 4000 بوده که سرعت بسیار بالایی دارد. هیچ کس نمیتواند منکر این شود که Lenovo Legion 5 بهترین لپ تاپ برای اجرای نرم افزار مایا است. لپ تاپ Legion 5 لنوو در رده لپتاپها فوق نازک و قدرتمند قرار میگیرد که برای اجرای نرمافزارهای سنگین بسیار مناسب است. این لپتاپ دارای ویژگی صوتی Dopoundsy بوده که صدای واضحی ارائه میدهد. لپتاپ لنوو Legion 5 علاوه بر پردازنده فوق قدرتمندی که دارد، به کمک کارت گرافیک NVIDIA GeForce که دارای پیشرفته ترین معماری GPU است به شما امکان اجرای سریع و بسیار روان برنامههای مدلسازی سه بعدی را میدهد.

لپ تاپ ایسوس Asus Vivo Book X509J یکی از بهترین لپ تاپها به انتخاب کاربران میباشد. این لپ تاپ با قابلیتها و امکاناتی که دارد جز لپ تاپهای با کارایی بالای شرکت ایسوس محسوب میشود. وزن بسیار سبک و ابعاد استاندارد لپ تاپ امکان حمل آن را به هر جایی برای شما ممکن میکند. اگر به دنبال لپ تاپی با حافظه و کارایی بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به مدلهای موجود در بازار هستید ما به شما لپ تاپ ایسوس Asus Vivo Book X509J را پیشنهاد میکنیم. در واقع شما با خرید این لپ تاپ لذت یک خرید واقعی را تجربه خواهید کرد. ما در اینجا قصد داریم که شما را بیشتر با مشخصات لپ تاپ ایسوس X509J آشنا کنیم. لپ تاپ Asus Vivo Book X509J با وزن 1.8 کیلوگرم و ابعاد 360.2×234.9×22 میلیمتر دارای ابعاد استاندارد و وزنی بسیار سبک میباشد که امکان جابجایی و حمل لپ تاپ را برای شما بسیار آسان کرده است. صفحه نمایش لپ تاپ از نوع TFT LED-BACKLIT LCD در سایز 15.6 اینچ با دقت نمایش 1080×1920، تصاویر را با وضوح بسیار بالا و به صورت HD نشان میدهد.

  • صفحه کلیدی با عملکرد عالی
  • شارژدهی باتری: تا ۱۱:۰۰ ساعت
  • وزن و حمل راحت
  • طراحی ساده
  • نمایش همه محصولات کیس آماده
  • Dell XPS 13 (2021) | لپ تاپ مناسب دانشجویی
  • سری پردازندهCeleron
  • طراحی مستحکم و با کیفیت

سری Elitebook (الیت بوک) لپ تاپهای اچ پی، شباهت زیادی به سری Probook این برند دارند. از نظر ایمنی و استحکام و همچنین مزایای امنیتی مانند سنسور اثر انگشت و چیپست TPM نیز میتواند هم رده سری Probook قرار بگیرد. اصلیترین تفاوت سری Elitebook با سری Probook در قیمت آن است که کمی اقتصادیتر میباشد. امکان استفاده تجاری، امنیت و استحکام بالا و گارانتی قابل تمدید (البته در کشورهای غیر از ایران) از جمبه ویژگیهای مثبت سری Elitebook به شمار میروند.قیمت مینی لپ تاپ ایسوس دست دوم نوبتی هم باشد نوبت کاربران گیمینگ است. سری Omen در رده لپ تاپهای مخصوص بازی یا به اصطلاح گیمینگ قرار میگیرد. استفاده از کارت گرافیک قوی، نور پس زمینه صفحه کلید و سیستم خنک کنندگی مناسب، سری Omen را تبدیل به انتخابی معقول برای گیمرها کرده است. چندان قوی ظاهر نشوند، اما با توجه به قیمت نسبتا معقول، برای داشتن یک لپ تاپ گیمینگ گزینه مناسبی است. سری Omen لپ تاپهای hp همچنین از قابلیت واقعیت افزوده یا VR نیز پشتیبانی میکند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.